fredag 29. oktober 2010

t o k y o

Foto: Oslo-Tokyo.

Ny norsk design!

Flere Oslobaserte designere stiller i dette øyeblikk ut fine prototyper på standen Oslo - Tokyo, Personal Stories from Oslo, på den store messen Tokyo Design Tide.

Rene og enkle ting, men et skandinavisk preg, som det er lett å like!
Fra toppen: Christoffer Angells Monolith Valet, Øyvind Wyllers lysestake Handle, Anderssen og Volls Kikut trebeholdere og ullteppet Sky. Til sist StokkeAustads serveringsbrett i kork Breakfast.

Young designers from Norway are exhibiting Personal Stories from Oslo at the Tokyo Design Tide.
Every product above is a protoype. Go to their website to see more!

7 kommentarer:

Vibeke sa...

så flott tips, den linken skal jeg klikke på :)

fin helg til deg,
klem

HELLO TIGER! sa...

Så himla bra! Tusen tack för tipset!

Caroline sa...

Nydelig! Du har for øvrig en fantastisk fin blogg. Stadig innom og kikker.

Maria Riazzoli sa...

tack för din fina kommentar på min blogg! Jag trivs på din sida, den är jättefin!

Anniken Zahl sa...

Hærlig hærlig!!
Så fine kontraster og materialer!!

Brigg sa...

Så vakkert! Må sjekkes ut.

Og tusen takk for tilbudet ditt om kjøp av lyslenke. Godt mulig jeg benytter meg av det! Må bare finne ut hvor jeg skal ha den først.

ha en god ukestart!

Chri sa...

Nydelig! Takk for tips!

For å svare på din kommentar så er bildene fra http://convoy.tumblr.com! Absolutt en av mine favoritt-sider for inspirasjon, men bildene har ikke linker der, så jeg vet ikke hvor de opprinnelig kommer fra! Skal passe på at jeg linker til alt jeg publiserer heretter :) ha en fin mandag!