onsdag 29. september 2010

c a l i f o r n i a

8 kommentarer:

She: sa...

Der kunne jeg bodd, lenge og vel, dog med en vindusvasker ;)
Hanne

Nanna sa...

Åh så coolt!!!!!!!!!

nadja sa...

fy...så kult!
vi har de derre chair one stolene, men av en feil ønsket vi oss de i rødt, men jeg ser nå at svarte er såååå tøffe. og hvite hadde heller ikke vært å forrakte.
p.s. tips til meg selv på loppis i morgen:rosastol.

Hanne sa...

Å ja det var fint! Spesielt fint kjøkkenbord, og særlig med de sorte eams stolene til!

The Ladies Almanack sa...

Jeg slenger meg på Nadja; Rosa stoler, som lovehearts!

WEEKDAYCARNIVAL sa...

this is so nice! I saw it in some magazine. Love the kitchen and the lights... and the workdesk...and...

Knøttehuset sa...

ja der var kult! så fint å blande mørke farger med innslag av tre/natur og ikke minst pink!

Anonym sa...

Hittade till din underbara blogg idag!! Denna kommer jag följa! =)

Vet du vad det är för fin soffa på en av bilderna? Jag har sett den förut men kan inte placera den...
Hoppas att du kan hjälpa mig!

God fortsättning på julen!

/Malin