torsdag 10. november 2011

k o n t r a s t

Via: Malin Eld. Foto: Ranvita La Cour for Elle Decoration UK.

Sort - hvitt. Gjennomført ned til minste detalj i den danske kunstneren Tenka Gammelgaards studio. Jeg liker de sorte sporene på gulvet etter tidligere kunstverk, at selv penslene er malt i sorte og hvite striper. Denne dama overlater tydeligvis ingenting til tilfeldighetene.

Lampen i taket har jeg laget et innlegg om tidligere, men om noen skulle lure er det Dear Ingo laget av Ron Gilad for Moooi.

Pictures taken in the Danish artist Tenka Gammelgaards studio. Black and white everywhere, even the brushes are painted. Cool.

4 kommentarer:

salige lavendel sa...

Dette var kult ja, og noe utenom det vanlige. Likte også godt det sitatet =) Takk for titten her, det var et spennende innlegg!

Sister Golden Air sa...

Så kult at noen er så gjennomførte. Jeg hadde aldri klart å holde meg til to farger, men jeg elsker at andre gjør det:)

Anonym sa...

Vet du hvor de kontorstolene på bildet er fra? :)

christin sa...

stolene er designet av charles og ray eames, og produseres i dag av vitra. http://www.vitra.com/en-no/home/products/aluminium-group-ea-117-ea119/overview/