søndag 6. februar 2011

m i x

Foto: Anita Calero. Via: L'esprit Nouveau.

Å kunne kombinere møbler og gjenstander på den litt tilfeldige måten som Anita Calero har gjort i sin leilighet er virkelig en kunst. For min del kan det som ser fantastisk ut på bilder som dette, bare oppleves som rotete om jeg skulle prøve noe av det samme her hjemme.

Den sorte, matte veggen er fantastisk. Noen med en svart vegg der ute som vil dele sine erfaringer?

I love photographer Anita Caleros way of combining furniture, objects and art. It is probably carefully planned, but it looks so random. More pictures at Loft Life.

6 kommentarer:

Sister Golden Air sa...

Så kult! Vi hadde nesten like stoler som på bilde nr 2 da jeg var liten, men da jeg spurte mamma hva hun hadde gjort med dem, hadde hun kasta dem. Typisk! Så mye fine ting som går i søppla fordi foreldrene våre er lei av 60-70tallet....

http://sistergoldenair.blogspot.com/

She: sa...

elsker dette!! Blir alltid enormt fascinert av bilder som dette!
Håper helgen har vært fin!
Hanne/she&life

le petit bird sa...

great isn't it?
really like the website!

Anonym sa...

HEJ! KAN NOGEN HJÆLPE MIG?

HVOR ER SKABET PÅ BILLED 2 FRA ?

XOXO WLM

christin sa...

wlm: jeg vil tro det er et bruktfunn. de har et lignende skap tegnet av børge mogensen til salgs hos lauritz for øyeblikket.

Unknown sa...

Lat søndagskveld, og jeg koser meg med å ble gjennom blogger :) Jeg har en sort vegg, riktig nok på soverommet, men jeg ELSKER den! Se bilde av den her: http://krhsverden.blogspot.com/2010/04/det-er-oppe.html og http://krhsverden.blogspot.com/2010/04/litt-irritert.html
Klem, Karoline