torsdag 23. september 2010

k o k e b o k

Foto: Carl Kleiner.

Jeg laget et innlegg med Carl Kleiners makronfotografier for ikke lenge siden, men når disse dukket opp kunne jeg ikke la være å lage et innlegg til.

Fotografiene er hentet fra IKEAs siste prosjekt, en gratis kokebok som inneholder 30 ulike oppskrifter. Har foreløpig bare lest om den på svenske blogger, så jeg er litt usikker på om boken er mulig å få tak i her. Legg gjerne igjen en kommentar om du vet!

Tilbake til vår venn Carl.. Jeg elsker den pragmatiske tilnærmingen han har til sine motiver. Enkelt og samtidig ulikt alt annet. Dette passer godt for en som meg, som alltid sorterer Non Stop etter farge, og danderer appelsinbåtene i sirlige rader.

The best foodphotographs I have seen in a long time. So different from everything else. They are taken by Carl Kleiner for IKEAs latest project, a free cookbook. Great idea!

5 kommentarer:

Thereseee sa...

Oj, det her er jo helt nydelig! Også elsker jeg kokebøker da. Denne vil jeg ha!

Astrid sa...

Herlig!

Det er alltid like kjekt å besøke din blogg for du viser alltid frem saker og ting som jeg ikke ser på alle andre blogger. Takk for all inspirasjon!

Maja_B_ sa...

Det ser så skønne ud de billeder...
Hej fra Maja B

Hanne sa...

Å disse likte jeg!

Hvite tulipaner sa...

Non Stop skal sorteres etter farger!:)
Überkule bilder!