torsdag 4. februar 2010

h i p s t e r s

Foto: Philip Newton for Dwell

"The porthole windows seemed like a good idea. 
But now the house appeared to be leering at them, distinctly ominous."

Foto: Christopher Sturman for Dwell

"We’re not ready to go out there yet, honey. 
And besides, didn’t I do a pretty good job bringing the outside in?"

Min desiderte favorittblogg for tiden er Unhappy hipsters! En blogg som kombinerer arkitektur og ironi. Jeg har aldri tenkt over før hvor malplasserte mennesker ofte er i arkitekturreportasjer. De bare fyll, på lik linje med en Eames stol eller Arne Jacobsen lampe. En annen ting er hvordan de veldig sjelden forholder seg til hverandre, de bare stirrer tomt ut i luften. Ganske komisk og trist når man først begynner å legge merke til det. For å sitere Unhappy Hipsters "it´s lonely in the modern world".

My new favorite blog, Unhappy Hipsters. Architecture and irony, couldn´t be better!

3 kommentarer:

Noah sa...

"But now the house appeared to be leering at them, distinctly ominous."

Gud bedre for en morsom kommentar. Er vel bare å ta turen innom de triste hipsterne snarest.

Astrid sa...

Ha! Jeg la akkurat ut det øverste bildet på min blogg - før jeg så ditt innlegg. Unhappy Hipsters er virkelig hipp for tiden!

KIND BY NATURE sa...

Unhappy hipsters rock;-)