tirsdag 2. februar 2010

g u l v


Foto: Hus & Hem. Via: Door Sixteen 

Jeg liker den grå pussende veggen mot det hvitmalte gulvet. 

Det er når jeg ser slike bilder at jeg igjen begynner å lure på hvilken farge vi skal ha på trappen fra kjøkkenet opp til stua. Vi har kjøpt en lys grå, men det er jo ikke til å komme bort i fra at hvitt er veldig, veldig fint. Tiden vil vise hvor forelsket jeg blir i den hvite grunningen når den kommer på i løpet av kvelden.

Painted white floors are simply the best! The picture is making me rethink the grey colour we have picked out for the stairs leading from out kitchen to the livingroom.. once again.

1 kommentar:

Åpent^hus sa...

enig - herlig kontrast mellom murvegg og gulv her. sånt liker jeg. Morsomt at du har finskedame-innlegg i dag. jeg har laga meg Marimekko-utstilling akkurat i dag :).

vi har forresten hvitmalt trapp her i Åpent hus. Fint - men ganske upraktisk - skulle du være så uheldig å miste et hår av hodet på vei opp eller ned vises det med det samme ... Så jeg tror kanskje jeg ville prøvd meg med grå. Lykke til!